Shopping cart 0 (szt.)

Masz 0 w koszyku

Koszyk jest pusty

Razem: 0 zł
Zamów Zobacz

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Razem
Kontynuuj zakupy Złóż zamówienie
>


I. Postanowienia Ogólne


1. Poniższy Regulamin określa zasady dokonywania transakcji w Sklepie Internetowym Fabryka Okien Okrągłych dostępnym pod adresem: www.oknaokragle.pl, który prowadzony jest przez Sprzedawcę.

2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
a) Sprzedawcy – rozumie się przez to ROTA HG Sp. z o.o., z siedzibą w Strykowie 95-010 ul.Piłsudskiego, NIP: 7331361698, REGON: 380030038, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00zł, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi Sąd Gospodarczy XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000727879.
b) Kliencie - rozumie się przez to osobę fizyczną, posiadającą co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych,
c) Sklepie – rozumie się przez to sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.oknaokragle.pl,
d) Towarze lub Towarach – rozumie się przez to towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie,
e) Cenie - należy przez to rozumieć cenę brutto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT,
f) Dostawcy – rozumie się przez to firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą. W przypadku, gdy Sprzedawca podejmie współpracę z Pocztą Polską lub innym operatorem publicznym, za Dostawcę będzie uważana również Poczta Polska lub inny operator publiczny,
g) Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Klienta,
h) Zamówieniu – rozumie się przez to zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem.

3. Informacje podane na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Klientów.

4. Dostępność towarów jest aktualizowana od poniedziałku do piątku w godzinach południowych z wyjątkiem dni wolnych od pracy.


II. Rejestracja i warunki dokonywania Zamówień

1. Klientami uprawnionymi do składania Zamówień na Towary są Klienci:
a) posiadający status zarejestrowanego użytkownika Sklepu,
b) nie posiadający statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu – dokonujący zakupów z pominięciem procedury rejestracji i logowania.

2. Status zarejestrowanego użytkownika Sklepu uzyskuje się po wykonaniu następujących czynności:
a) wypełnieniu w prawidłowy sposób formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych i ustalenia przez Klienta loginu oraz hasła),
b) dokonaniu aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres mailowy Klienta.
Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Przy każdym kolejnym Zamówieniu Klient używa ustalonego wcześniej na stronie Sklepu loginu i hasła. Po użyciu ustalonego przez Klienta loginu i hasła ma on możliwość aktualizacji danych podanych przy rejestracji. Login i hasło mają charakter poufny.

3. Klient posiadający status zarejestrowanego użytkownika Sklepu składa zamówienie po zalogowaniu się do Sklepu poprzez dodanie Towaru prezentowanego w Sklepie do Koszyka, następnie potwierdzając złożenie zamówienia na Towar przez wybór przycisku – „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

4. Klient nie posiadający statusu zarejestrowanego użytkownika Sklepu składa zamówienie poprzez dodanie Towaru prezentowanego w Sklepie Internetowym do Koszyka, następnie potwierdzając złożenie zamówienia na Towar poprzez wybór przycisku - „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” i podając dane niezbędne do zrealizowania zamówienia zgodnie z procedurą zamieszczoną na stronie internetowej Sklepu.

5. Informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, będą przesyłane Klientowi na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e-mail w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i treść złożonego przez Klienta Zamówienia.

6. W Zamówieniu Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT, jeżeli żąda wystawienia faktury VAT.



III. Zawarcie umowy sprzedaży i realizacja Zamówień

1. Z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towaru. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje e-mail z podsumowaniem zamówienia i informacją o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.

3. Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji Zamówień:
a) złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia,
b) złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.

3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

4. Towar objęty Zamówieniem jest dostarczany Klientowi przez Sprzedawcę wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą VAT jeżeli Zamawiający zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu Zamówienia i podał niezbędne dane do jej wystawienia.

5. Treści umów sprzedaży zawieranych w Sklepie są przechowywane przez system informatyczny Sklepu przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty zawarcia każdej z umów, a treść tych umów jest udostępniona wyłącznie stronom umowy lub na żądanie uprawnionych organów władzy publicznej zgodnie z przepisami prawa. Każdy Klient, który dokonał procedury rejestracji, ma po zalogowaniu dostęp do wszystkim swoich umów sprzedaży zawartych w Sklepie przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym.

6. Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa oraz indywidualne ustalenia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.



IV. Zasady płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) gotówką (za pobraniem) w przypadku dostarczenia Towaru przez Kuriera DPD,
b) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
c) przelewem on-line lub płtanością BLIK - za pomocą systemu Tpay umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu.
d)Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

2. W przypadku płatności realizowanej przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu:
- imię i nazwisko albo firmę Klienta,
- numer Zamówienia (wskazany w informacji o zarejestrowaniu Zamówienia w Sklepie).

Płatności należy dokonać na rachunek bankowy:
ING BANK PL nr 41 1050 1461 1000 0090 8040 2473

ROTA HG Sp. z o.o.
Piłsudskiego 33 95-010 Stryków

3. Sprzedawca przewiduje również możliwość wprowadzenia płatności gotówką przy odbiorze osobistym przez Klienta w wyznaczonym punkcie handlowym Sprzedawcy. Sprzedawca poinformuje o wprowadzeniu takiej możliwości na stronie internetowej Sklepu.

4. Zobowiązania Klienta wynikających z umowy sprzedaży Towarów utrzymują się do momentu uiszczenia całości należności za Towar oraz Kosztów dostarczenia Towaru.



V. Dostawa zamówionego Towaru

1. Sprzedawca realizuje Zamówienia w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy.

2. Czas dostawy zamówienie przez firmę kurierską DPD to 48 godzin od momentu nadania przesyłki, GLS to 48 godzin od momentu nadania przesyłki, Kurierem paletowym 72 godziny od momentu nadania przesyłki.

3. Termin realizacji nie przekracza 21 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W razie czasowej lub trwałej niedostępności towaru Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Jeżeli zamówienie składa się z Produktów o różnym terminie realizacji to zamówienie jest wysyłane do Klienta zgodnie z najdłuższym terminem występującym w zamówieniu.

4. W przypadku zamówienia „za pobraniem” termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności.

5. Produkty dostarczane przesyłką kurierską są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. W celu ustalenia szczegółów dostawy kurier skontaktuje się z Klientem drogą telefoniczną (także SMS). Nie gwarantujemy dostarczenia towaru na godzinę określoną przez Klienta w zamówieniu.

6. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia. Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 13zł do 395zł brutto i są zależne od gabarytu przysyłki.

7. W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest po otrzymaniu przez Sprzedawcę rozliczenia z Dostawcą (firmą kurierską).

8. Sprzedawca przewiduje możliwość odbioru osobistego Towaru przez Klienta w sklepie Sprzedawcy – Stryków ul.Piłsudskiego 33. Odbiór zamówionego Towaru będzie możliwy po uprzednim potwierdzeniu terminu przez administrację Sklepu drogą mailową lub telefoniczną.



VI. Zwrot zakupionego Towaru

1. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, Klient, który jest konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar bez podania przyczyny składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.

2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów, umowę sprzedaży Towaru uznaje się za niezawartą.

3. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Sprzedawca ponosi koszty zwrotu Towaru wyłącznie w przypadku uprzedniego wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na poniesienie innych niż bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w osobą odniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

6. W przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

7. Sprzedawca zwraca Klientowi należność za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanych Towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanych Towarów.

VII. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

1. Niniejszy punkt VII Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

2.1 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres: Piłsudskiego 33, 95-010 Stryków; lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@oknaokragle.pl.

2.2. Zwrot Produktu w ramach odstąpienia od umowy może nastąpić na adres: Piłsudskiego 33, 95-010 Stryków;

2.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się  dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik; a dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

2.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

4. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

6. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.

7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.


VIII. Gwarancja i reklamacja Towaru

1. Wszystkie produkty sprzedawane przez Sprzedającego za pośrednictwem strony www.oknaokragle.pl objęte są gwarancją Sprzedawcy, z zastrzeżeniem ustępów poniższych niniejszego paragrafu.

2. Sprzedawca udziela gwarancji na okres 5 lat na trwałość koloru profili skrzydeł i ościeżnic, okucia okienne, 2 lata gwarancji na szczelność pakietów szybowych oraz trwałość uszczelek.

3. Okres gwarancyjny liczy się od chwili przejęcia towaru przez Klienta od Sprzedawcy.

4. Sprzedawca odpowiada tylko za wady stolarki powstałe z przyczyn tkwiących w samej rzeczy lub wynikających z błędów technologicznych w czasie produkcji.

5. Gwarancja niniejsza obejmuje w okresie jej obowiązywania:
a) wady ukryte, które nie mogły być dostrzeżone przy zakupie,
b) wady w funkcjonowaniu mechanizmów i okuć stolarki,
c) właściwe i trwałe połączenie elementów stolarki,

6. Gwarancja nie obejmuje wyrobów, które uległy uszkodzeniu na skutek:
a) nieprawidłowego transportu towaru wykonanego przez Klienta,
b) uszkodzeń wynikających z niewłaściwego montażu wykonywanego we własnym zakresie przez Klienta,
c) samodzielnej wymiany szyb, uszkodzenie listew, nieprawidłowego rozmieszczona podkładek dystansowych wokół szyby i innych przeróbek niezgodnych z przeznaczeniem stolarki okiennej,
d) niewłaściwej eksploatacji - niedrożności otworów odwadniająco - odpowietrzających, konserwacji i mycia nieodpowiednimi środkami, braku konserwacji okuć,
e) mechanicznych uszkodzeń pakietów szybowych – pęknięć, zarysowań, zgnieceń,
f) uszkodzeń stolarki wynikających z błędów konstrukcyjnych budynku, złej wentylacji,
g) zastosowania przez Klienta własnych elementów bez uzgodnienia z Sprzedawcą,
h) wyroszenia, przemarzania i konsekwencji w/w zjawisk związanych z niewłaściwymi warunkami klimatycznymi wewnątrz pomieszczeń,
i) uszkodzeń dokonanych przez osoby trzecie oraz wskutek zdarzeń losowych oraz klęsk żywiołowych,
j) rozregulowania się okuć – czynności związane z regulacją należą do Kupującego.

7. Reklamacja nie stanowi powodu do wstrzymania płatności za stolarkę okienną. Towar nie opłacony nie podlega reklamacji.

8. Reklamacje wad jawnych takich jak: ilość sztuk niezgodnych z zamówieniem, uszkodzenia szkła, zarysowania niewłaściwy kolor, itp. winny być zgłoszone przy odbiorze w formie pisemnej – Klient zobowiązany jest do weryfikowania zamówienia przy odbiorze, a w przypadku zamontowania przez Klienta wyrobów z w/w wadami prawo do reklamacji wygasa.

9. Wady nieistotne produktu, które pozostają niewidoczne po zamontowaniu i nie mają wpływu na jego wartość użytkową np. zarysowania, wgniecenia zewnętrznych stron ościeżnic, nie podlegają reklamacji.

10. Reklamacje wad i usterek stolarki należy zgłosić w formie pisemnej albo drogą mailową na adres biuro@oknaokragle.pl, z załączoną dokumentacją zdjęciową, w terminie 7 dni od daty ich ujawnienia. Warunkiem jej przyjęcia jest dowodu zakupu towaru i opłaconej faktury za stolarkę. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać nr faktury lub umowy, przez kogo był wykonany montaż i opis stwierdzonej wady. Reklamacje stolarki budowlanej nie opłaconej przez nabywcę nie będą przyjmowane i realizowane.

11. Serwis gwarancyjny zapewnia bezpłatne usunięcie wszelkich wad produkcyjnych i materiałowych w terminie 30 dni od daty zgłoszenia (termin może jedynie ulec opóźnieniu z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy). Klient jest zobowiązany umożliwić Gwarantowi sprawdzenie przyczyn zgłoszonej reklamacji, w przeciwnym wypadku termin wykonania napraw gwarancyjnych ulegnie zmianie.

12. W przypadku gdy wada nie da się usunąć, a wyrób nadal nadaje się do eksploatacji, użytkownik ma prawo do:
a) zwrotu wartości równoważącej obniżenie jakości wyrobu,
b) wymiany wadliwego wyrobu na pełnowartościowy,

13. Kupujący przy wymianie okna nie ma prawa żądać wykonania innej konstrukcji, niż wyrób reklamowany.

14. Wadliwa wymieniona stolarka lub jej części stanowią własność gwaranta.

15. Sprzedawca nie odpowiada za prawidłowość pomiaru otworu okna, podziału funkcji i rodzaju oszklenia podanych przez Kupującego. Ryzyko z tym związane ponosi Klient. W przypadku kształtów specjalnych (np. okna łukowe) Klient jest zobowiązany dostarczyć szablon lub szkic sporządzony przez niego i potwierdzony jego podpisem.

16. Odpowiedzialność ROTA HG Sp. z o.o. z tytułu niniejszej gwarancji ogranicza się do wyrobów dostarczonych i użytkowanych na terenie Polski.

17. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.



IX. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3. Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.

4. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.

5. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a w przypadkach przewidzianych przepisami prawa żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.

6. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.

7. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione.

8. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.

9. Sprzedawca za wyraźną zgodą Klienta może przekazać dane osobowe Klienta, w zakresie niezbędnym dla realizacji Umowy sprzedaży firmie PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu, 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000347935,  jeżeli Klient dokonał wyboru płatności poprzez system płatności Przelewy24. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayPro SA.


X. Dane kontaktowe

1. We wszelkich sprawach związanych dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) pocztą pod adresem:
ROTA HG Sp. z o.o.
Piłsudskiego 33
95-010 Stryków

b) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 535 003 103
c) za pośrednictwem e-mail: sklep@oknaokragle.pl.


XI. Postanowienia końcowe

1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową. Postanowienia Regulaminu należ interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

2. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.


scroll
Szanujemy prywatność
Przetwarzamy pliki cookies, przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe lub dane przeglądania w celu rozwijania i udoskonalania naszego sklepu. Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy możemy wykorzystywać pozyskane dane. Klikając przycisk „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z powyższym opisem. Możesz także uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje, zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ponieważ mają istotny wpływ na działanie naszego sklepu internetowego.
  • Cookie funkcjonalne

    Wymagane pliki cookie oraz cookie HttpOnly. Pliki cookie wymagane do przeglądania witryny i korzystania z jej podstawowych funkcji. Te pliki cookie są wymagane do prawidłowego działania witryny.

    • Prestashop required cookie. HttpOnly.

    • Session Cookie. Required.

    • Cookie manager module for prestashop. Required for control other cookies.

    Cookie statystyczne

    Pliki cookie, które dostarczają anonimowych informacji o wizytach dla poszczególnych sesji przeglądarki. Korzystając z tych statystyk możemy lepiej dotrzeć do odbiorców.

    • Google cookies for Google Analytics.

    • Hotjar cookies for analytics

    Cookie marketingowe

    Marketingowe pliki cookie - służą do wyświetlania dokładnych i odpowiednich danych dla użytkownika, dzięki czemu przeglądanie jest prostsze i bardziej intuicyjne.

    • Google TAG for Analytics and Google functions.

    • Facebook pixel for FB marketing systems

    Inne pliki Cookie

    Pliki cookie nie przypisane do żadnej kategorii.

    Please wait...